Å høre Guds stemme

Å leve i Guds ledelse (2)

Noe av det spennende med å leve som kristen er jo det at vi faktisk kan ledes av Gud og høre Han tale til oss ved Den hellige ånd.

Jeg tenker ofte på Adam og Eva som vandret i hagen med Herren. I den svale timen kom han og snakket med dem. Også etter fallet kom han, og henvendte seg til Adam: Hvor er du? 

Jeg tror Gud taler til oss oftere enn vi er klar over, men vi må forstå hvordan han taler og gjenkjenne hans stemme. Dette er noe av temaet i kurset Å høre fra Gud og leve i Hans ledelse., som jeg laget sammen med Kristin L. Berge.

Dette kurset/seminaret er noe av det fineste jeg har vært med på å lage tror jeg, og med en enorm respons. Les under her hva deltakerne som var med LIVE sa etterpå.

Nå har jeg fått dette kurset på nett og du kan se og høre når det passer for deg. For bare noen få hundrelapper kan du gå dypere i dette temaet og få masse godt påfyll i det å høre og ledes av Gud i ditt liv. MER OM KURSET HER.

Tema vi berører: 

  • Hvordan taler Gud.
  • Hvordan bli trygg i hans ledelse.
  • Hva når alt er stille.
  • Hvordan våge når motet svikter.
  • 3 viktige nøkler fra Jesu avskjedstale.
Her er noen av tilbakemeldingene vi fikk.

  • Tusen takk Tone og Kristin. Jeg har fått såååå mye. Gleder meg til veien videre nå. T.K
  • Takk for fantastisk undervisning! Kommer til å høre det flere ganger! Gud velsigne dere rikelig tilbake! W.M
  • Tusen takk begge to, for et spennende og interessant seminar. Føler meg velsignet, og har mye å tenke på fremover. Må Gud velsigne dere rikelig begge to. N.S
  • Tusen takk for disse dagene med åndelig påfyll, undervisning og sterke vitnesbyrd! Mannen min og jeg har vært sammen om å høre på og han også syntes det var fint. L.K
  • Takknemlig for alt dere har delt og gitt. Må Gud velsigne dere rikt! M.R
  • Tusen takk til flotte dere to. Utrolig bra. Guds velsignelse til dere begge. K.S
  • Tusen hjertelig TAKK for ALT dere har delt. Forkynnelse til inspirasjon og ettertanke. Guds velsignelse til dere to og til gjestene som beriket oss med sine sterke vitnesbyrd. I.M
  • Dere har virkelig laget et godt «åndelig» måltid med mange gode «smaker» som metter. S.E
  • Tusen takk. Dere utfyller hverandre så fint. Sterke og trosstyrkende historier fra dere begge. K.M
  • Tusen takk for eit inspirerande, lærerikt og utfordrande seminar. Det er så stort når dokke er så bibelsk forankret og samtidig "byr på dokke sjølve" med å dele så personleg av levd liv med Jesus. A.L
  • Tone, igjen, det var så godt for meg å få ditt vitnesbyrd om deres trosprøve, for det hjelper meg å få forstå vår trosprøve for noen år tilbake. Så tusen,tusen takk. M.R
  • Veldig sterk historie fra Malene, og så fint formidlet. K.Ø
  • Du verden, så variert og nydelig undervisning, med levd liv og ren bibelundervisning om hverandre. R.G
  • God undervisning om det mest sentrale i trua, men som kan vere lett å oversjå. Tenk at det finst ei konkret vegleiing i Jesu avskjedstale til læresveinane! Tusen takk. A.S
  • Så fantastisk at vi kan få motta alt dette fra Gud, rett inn i stua ! S.E.
  • Blir så oppmuntret, og føler meg så velsignet! Alle sendingene er "krutt" som jeg er glad for å kunne se og høre igjen og igjen! K.Ø
Er det ikke fantastisk å lese 😊 Jeg blir faktisk rørt av denne responsen fordi jeg opplever at Gud virket utover det vi leverte, om du skjønner. Og dette er jo så viktig i våre liv, å leve i Guds ledelse, høre fra ham og gjøre det Han ber oss om i denne tid.

Jeg ber at du som velger å dykke ned i dette blir storlig velsignet.

Hilsen Tone.
I ly av stormen
Gud brøt inn i telefonsamtalen